سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خودرو

نظر

طراحی اسم حرفه ای

طراحی فونت یک پروسه طولانی و پیچیده است. فونت های ایجاد شده توسط هنرمندان این عرصه در مدت زمان قابل توجهی و طی سالهای متمادی ایجاد می شوند. بهترین فونت های طراحی شده حرفه ای با وزن ها و سبک های مختلفی همراه اند تا یک خانواده کامل ایجاد شود ، به علاوه جفت های Kerning (کرنینگ به عملیات تنظیم فاصله افقی بین حروف در طراحی قلم‌های رایانه‌ای گفته می‌شود.) با دقت در نظر گرفته شده ، پشتیبانی چند زبانه با کاراکترهای بین المللی و  Glyph( به تصویر یک نماد در یک سامانه  نوشتاری گلیف می‌گویند) های یک در میان رسا برای اضافه کردن کاراکتر و تنوع در حروفچینی.

بنابراین ، در حالی که مجموعه ای حیرت انگیز از فونت های رایگان برای انتخاب در اینترنت وجود دارد ، باید یکی از موارد مورد نظر خود را بررسی کنید که شامل تمام گزینه های مورد نیاز برای ایجاد یک طراحی عالی باشد.

حتی در بین گزینه های که برای آنها پول پرداخت میکنید ، انتخاب های زیادی می توانند مطلوب نباشند . این می تواند وسوسه انگیز باشد که به کلاسیک ها روی بیاورید.

 

طراحی اسم توسط متخصصن حرفه ای 

همه حروف مساوی ایجاد نمی شوند. بعضی از آنها چاق و پهن هستند؛ برخی از آنها نازک و باریک هستند. بنابراین کلماتی که در انواع مختلفی ایجاد می شوند می توانند فضای بسیار متفاوتی در صفحه ایجاد کنند.

ارتفاع هر کاراکتر به عنوان “x-height” شناخته می شود . هنگام جفت نمودن حروف مختلف ، معمولاً استفاده از مواردی که ارتفاع مشابهی دارند ، استفاده می شود.

عرض هر کاراکتر به “Set Width” معروف است. این قسمت از نوشته را به همراه فضایی که به عنوان یک حائل بین یک حرف و حرف دیگر عمل می کند ، اندازه میگیرد.

متداول ترین روشی که برای اندازه گیری حرف مورد استفاده قرار می گیرد ، سیستم نقطه ای است ، که به قرن 18 میلادی باز می گردد. یک نقطه 1ممیز72 اینچ است. 12 نقطه یک  Picaپیکا را تشکیل می دهد ، واحدی که برای اندازه گیری عرض ستون استفاده می شود. اندازه های حرف نیز می تواند در اینچ ، میلی متر یا پیکسل اندازه گیری شود.

 

Leading

لیدینگ فضای عمودی بین هر خط از تایپ را توصیف می کند. به این دلیل اینگونه نامگذاری شده است زیرا در روزهای تایپ کردن فلز از نوارهای سرب برای جدا کردن خطوط تایپ استفاده می شد. برای متن قابل خواندن که خواندن آن راحت است ، یک قاعده کلی این است که مقدار لیدینگ شما باید بین 1.25 تا 1.5 برابر بیشتر از اندازه فونت باشد.

Tracking and kerning

Kerning فرایند تنظیم فضای بین کاراکترها برای ایجاد یک جفت هماهنگ است. به عنوان مثال ، در صورتی که یک “بزرگ” A با یک “بزرگ” V ملاقات کند ، diagonal strokes  آنها معمولاً بهم می خورد به گونه ای که سمت چپ بالای “V” در بالای سمت راست پایین “A” قرار دارد.

Kerning شبیه Tracking است ، اما آنها یکسان نیستند. ترکینگ فرآیند تنظیم فاصله همه کاراکتر ها در یک کلمه است و بطور یکنواخت اعمال می شود.