سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خودرو

نظر

مواردی که باید در طراحی کاراکتر خود در نظر بگیرید


از دست معروف سه انگشتی میکی ماوس – که برای اولین بار در دهه 1920 ساخته شد – گرفته تا سادگی ظریف هومر سیمپسون ، طراحی کاراکتر همیشه ساده بوده است.

اما گذشته از طراحی تمیز و ویژگی های قابل فهم ، چه چیز دیگری را باید برای طراحی کاراکتر خود در نظر بگیرید؟ دانستن اینکه چه چیزی اغراق آمیز است و چه بازی کردن ، چه چیزهایی برای افزودن به نشانه ای از پیش زمینه و عمق ، و چه کارهایی برای پیشرفت شخصیت وجود دارد.سپس مسئله فنی نحوه ترسیم طرح کاراکتر شما وجود دارد. اگر از آن در موشن گرافیک یا به عنوان بخشی از یک کارتون استفاده می شود ، باید مطمئن شوید که از هر زاویه ای بی نظیر است.

 

01. جادو را از دست ندهید

مطمئن شوید که تمام جذابیت ها را از کاراکترهای خود جلا نمی دهید

بسیاری از طراحان ، پروژه خود را با طرح اولیه شروع می کنند. و اکثر طراحان موافقند که این غالباً در جایی صورت می گیرد که ماهیت کاراکتر دستگیر شود. بنابراین وقتی در حال طراحی خود هستید ، اطمینان حاصل کنید که آن جادو را از دست نمی دهید.

 

لوری روون می گوید: “من سعی می کنم به سبک نقاشی اصلی خود بچسبم ، زیرا غریزه این است که آن را امتحان کنم و آن را تمیز کنم . “من دوست ندارم احساس کنم که توسط شخصیت ها خلق شده ام ؛ دوست دارم احساس کنم به تازگی با آنها روبرو شده ام.”

 

Pernille Ørum می گوید: “وقتی شروع به طراحی کاراکتر خود می کنید ، درگیر جزئیات نشوید .تصمیم بگیرید که با چه می خواهید ارتباط برقرار کنید ، سپس طرح هایی بی قاعده با حرکت ایجاد کنید. به محض شروع به محکم تر کردن نقاشی ، به صورت خودکار مقداری پویا را از دست می دهید ، بنابراین مهم است که زندگی به همان اندازه داشته باشید. در مراحل اولیه ممکن است. حرکت بعداً غیر ممکن است ، بنابراین مطمئن شوید که این در طرح اولیه است. “

 

02. قدم از مواد مرجع فاصله بگیرید

برای طراحی  کرارکتر باید از چیزی الهام بگیرید ،با این حال باید یک طرح منحصر به فرد ایجاد کنید. بنابراین رابرت والاس – معروف به Parallel Teeth – پیشنهاد می کند که هنگام کار ، طرح های مرجع را در مقابل خود داشته باشید.

او می گوید: “اگر به چیزی نگاه کنید و سعی کنید آن را به یاد بیاورید ، به جای طرح قبلی طرحی جدید ایجاد می کنید.”

2Q== (296×170)

03. در مورد کاراکترهای دیگر تحقیق کنید

بررسی اینکه چرا برخی از طراحی کاراکترها موفق می شوند اما برخی دیگر شکست می خورند ، می تواند مفید باشد.کاراکترهای مصور در همه جا ظاهر می شوند: در تبلیغات تلویزیونی ، جعبه غلات ، علائم فروشگاه ، برچسب روی میوه ، انیمیشن در تلفن های همراه و موارد دیگر. این الگوهای شخصیت را مطالعه کنید و بررسی کنید که چه چیزی باعث موفقیت آنها شده است.

Ørum  توصیه می کند: “وقتی با کاراکترها کار می کنید باید از الگویی الهام بگیرید ، و می توانید در این باره تحقیق کنید. ذهن شما یک کتابخانه تصویری است. سعی کنید به اطرافیان خود توجه کنید – نحوه قدم زدن ، حرکات آنها ، چگونه آنها لباس می پوشند – و از آن در طراحی خود استفاده کنید. “

 

04. از الگو های دیگری الهام بگیرید

 

ایده خوبی است که از مواردی فراتر از طراحی کاراکتر الگو بگیرید. روون می گوید: “من مراسم جفت گیری پرندگان را بسیار دوست دارم.”حرکت عجیب و غریب در رفتار یک کاراکتر می تواند آن را منحصر به فرد کند.

وی می افزاید: “هنگامی که من یک پروژه ای را شروع می کنم ، اغلب با این احساس که می خواهم بیرون بروم ، شروع می کنم.” این فرایند با فیلم برداری طراح از خود به عنوان مرجع شروع می شود و سعی می کند چیزی از حرکت یا وضعیت خود را به عنوان  الگو ثبت کند. الگوهای دیگر عبارتند از سرامیک – یک بافت ارگانیک و پالت رنگ خاموش باعث می شود احساس بالینی در کار او متوقف شود – و لباس های محلی.